Anna läppärisi hoitaa yrityksesi asiakkuudenhallinta!
Asiakkuudenhallinta eli crm on yksi yrityksen tärkeimmistä tehtävistä, mutta valitettavasti moni yrittäjä kokee tämän osa-alueen myös yhdeksi haastavimmista tehtävistä. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla, sillä teknisten apuvälineiden avulla läppärisi hoitaa yrityksesi asiakkuudenhallinnan parhaimmillaan lähes automaattisesti. Kerromme tässä artikkelissa miten!
CRM:n merkitys
Ihan ensiksi on varmasti paikallaan tähdentää CRM:n merkitystä. Parhaimmillaan sujuva CRM takaa sen, että asiakkaat kokevat yrityksen asiakaspalvelun olevan ystävällistä, joustavaa ja nopeaa. Aivan turhaan ei sanota, että asiakkaan pitäisi olla yrityksissä kuningas, sillä juuri tämän tunteen saavuttamiseen yrityksen tulisi tähdätä! Sujuva CRM auttaa yritystä tässä tavoitteessa ja parhaimmillaan sujuva CRM, joka toimii lähes huomaamatta, ikään kuin taustalla, voi tehdä yrityksestä suoranaisen asiakasmagneetin! Ei olekaan ihme, että asiakkuudenhallintaan on pyritty keksimään monenlaisia ratkaisuja!
CRM näppärästi
Halutessasi hoitaa CRM:n mahdollisimman näppärästi sinun kannattaa hankkia crm järjestelmä alan johtavalta osaajalta. Haluamme tässä yhteydessä hehkuttaa Lime Technologies -nimisen yrityksen Lime CRM -järjestelmää, johon kannattaa ehdottomasti tutustua. Järjestelmä on erityisen käyttäjäystävällinen ja visuaalinen ja se mukautuu yrityksesi tarpeiden mukaan. Samalla se tekee yrittäjän arjesta entistä hauskempaa ja helpompaa. Järjestelmää on mahdollista kokeilla maksutta ja siitä on saatavilla myös demo, joka kertoo enemmän siitä, mistä Lime CRM -järjestelmässä on kyse. Kokeileminen on siis riskitöntä ja paras tapa ottaa selvää, olisiko juuri tässä oikea CRM-järjestelmä huolehtimaan yrityksesi mahdollisimman näppärästä asiakkuudenhallinnasta.
Miksi Lime CRM?
Lime CRM on monin tavoin oivallinen valinta! Se sisältää monia ominaisuuksia ja kokoaa yhteen yrityksesi tärkeät kampanjat, kaupat sekä asiakkaat. Kun löydät kaiken samasta paikasta, et hukkaa turhaan aikaa esimerkiksi useiden Excel-taulukoiden kahlaamiseen. Lime CRM tallettaa näppärästi monia asioita, jotka ovat kriittisiä sujuvan asiakkuudenhallinnan kannalta. Löydät siitä esimerkiksi yrityksesi tärkeät yhteystiedot ja asiakkaidesi ostohistorian. Voit luoda järjestelmään tehtävämuistutuksia ja hallita tukitehtäviä. Järjestelmään on mahdollista lisätä myös yrityksen tekemät kaupat sekä markkinointitoimenpiteet. Järjestelmä taipuu helposti myös asiakkaiden mahdollisiin erityistarpeisiin. Monissa tapauksissa Lime CRM -järjestelmä auttaa vähentämään yrityksen käyttämien järjestelmien määrää, mikä tekee työskentelystä entistä sujuvampaa ja nopeampaa.